nieuwste producten

Veelgestelde vragen

Kunnen jullie mijn reparatie uitvoeren?

Jazeker! Je kan je toestel aanmelden via dit formulier. Laat ons weten over welk toestel het gaat en wat je probleem is, zo kunnen we je snel verder helpen!

Ik kan een product niet vinden!

Wanneer u op zoek bent naar een product dat u niet kunt vinden op onze website, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen om te kijken of we het voor u kunnen bestellen en u een offerte hiervoor kunnen sturen.

Hoeveel kost de verzending?

Wij verzenden standaard via B-post en houden ons dus ook aan hun tarieven. Op dit moment is dit €7.75.

Kan ik mijn product ook komen ophalen in de winkel?

Dit kan zeker en vast!

  • Dinsdag: op afspraak
  • Woensdag: 12u30 – 18u
  • Donderdag: op afspraak
  • Vrijdag: op afspraak
  • Zaterdag: 12u30 – 17u
Mijn product werkt niet, wat nu?

Wanneer er zich een conformiteitsgebrek voordoet heb je altijd recht op 2 jaar wettelijke garantie. Dit gaat bijvoorbeeld om een technisch mankement of een fabricagefout. Vul jouw gegevens in via het garantieformulier!